!نیو موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ وآلبوم های روزدنیا

!نیو موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ وآلبوم های روزدنیا

!نیو موزیک

سلام دوستان به وبلاگ کوچیک من خوش اومدین من سعی میکنم مطالب جالب و به درد بخوری رو براتون بزارم . راستی شما میتونین به عنوان تشکر نظر برام بزارید دستتون درد نکنه!! درضمن اگه پیشنهادی داشتید و یا مشکلی پیش اومد حتما تو بخش نظرات بهم اطلاع بدید.

آهنگ تو بیا ساسان (دیوونگی) آلبوم دیوونگی

آهنگ تو بیا ساسان (دیوونگی) آلبوم دیوونگی

لینک دانلود

برای مشاهده متن اهنگ به  ادامه مطالب بروید

یاس
هنوزم شوکه ام ازاین عشق محکم
نتیجه گفت وگوی باتومی شه لکنت
زیبایی سیرتت مثل صورتت می مونه و
گیرایی صورتت همه رو سرجا می نشونه
منو می کشونه به طرفت خواستی منو عاشق کنی رسیدی به هدفت
ولی تورو قسم میدم به شرفت
که پیش قاضی نری یه طرفه وگرنه عمرمن وتو تلفه
ساسان
حالا پیش من توبیا هووو دیگه منوتنها نذار هووو
حالا پیش من توبیا هووو توهم یه کم دوستم بدار هووو
حالا بدون تو نمی تونم من یه لحظه باید تو بمونی بذارم من دست تودستت
آره بی توسرده دست خسته بسته
حالا پیش من توبیا هووو دیگه منوتنها نذار هووو
حالا پیش من توبیا هووو توهم یه کم دوستم بدار هووو
توباید قول بدی که تا آخرش پام وایستی
منم قول میدم بشم کسی که توخواستی
هی یاس همه حرفارو زدی بدون کم کاستی
یاس
هه نه راستی
از طرف دلم خیلی مونده که بخوام خودمو خالی کنم
میخوام بهت حالی کنم که تو دیگه باید فقط باشی مال خودم
نذاری ازنبود و دوری تو ناله کنم ناله کنم ناله کنم
ساسان
پس تو میدونی چی میخوام حالا ازتو پس از نو
یاس
روبروم بشین ومنو خوب ببین و عشق توی چشام واسه تو کرده کمین و
همه روی زمین وما تو آسموناییم و
اینو بدون عزیزم هنوز ما اول راهیم
واسه بودن باتو ما که پاییم
من واسه تو تو واسه من ما دوتاییم
ساسان
حالا پیش من توبیا هووو دیگه منوتنها نذار هووو
حالا پیش من توبیا هووو توهم یه کم دوستم بدار هووو
حالا بدون تو نمی تونم من یه لحظه باید تو بمونی بذارم من دست تودستت
آره بی توسرده دست خسته بسته

  • مجید خاتمی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز سایت خیلی خوب و به روزی داری دمت گرم خیلی حال کردم مرسی
پاسخ:
khahesh mikonam mersi ke sar zadi
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی