!نیو موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ وآلبوم های روزدنیا

!نیو موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ وآلبوم های روزدنیا

!نیو موزیک

سلام دوستان به وبلاگ کوچیک من خوش اومدین من سعی میکنم مطالب جالب و به درد بخوری رو براتون بزارم . راستی شما میتونین به عنوان تشکر نظر برام بزارید دستتون درد نکنه!! درضمن اگه پیشنهادی داشتید و یا مشکلی پیش اومد حتما تو بخش نظرات بهم اطلاع بدید.

دانلود جدیدترین آهنگ امیرر تتلو به نام یه خواهش

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام یه خواهش


کاور ترانه یه خواهش


متن ترانه و لینک دانلود در ادامه مطلب
 


متن ترانه یه خواهش از امیر تتلو

 :

تو هم مثل من مخت تو هپروته

هنوزم گردنبند من گلوته

گردنبندم گلوته

زیر چشماتم که حتما کبوده

ببین اونا حرفای من نبوده

دیگه دور تو پر گرگ و عنکبوته

هر سری چند تا پت و پهن پلوته

چراهیچ حس خوبی اصلا نمونده

بیبی من خوبیامم کم نبوده

یه خواهش

یکم این مست روانی رو بخواهش

این چته داغونو بده پرو بال بهش

بسازش

یه خواهش

دیگه هیچکی نیست واسه تو کم نذاره

از کارات سر درآره

تورو از این حالت بد درآره

بعد برات هی بهونه بد نیاره

گریه هاتم ربطی به من نداره

بساط ریخت و پاش هر دوتامون برقراره

دیگه اون چشای نازت سگ نداره

رفتارات فرق نداره

دیگه کار توهمش ازم فراره

تنها چیزی که توی دفترامه

شعرای تنهایی با یه جمله ی رفتنانه

یه خواهش

یکم این مست روانی رو بخواهش

این چته داغونو بده پرو بال بهش

بسازش.

  • مجید خاتمی

نظرات  (۱)

slm.khaste nabashi.merc
پاسخ:
mc
mamnon ke sar zadii
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی