!نیو موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ وآلبوم های روزدنیا

!نیو موزیک

دانلود جدیدترین آهنگ وآلبوم های روزدنیا

!نیو موزیک

سلام دوستان به وبلاگ کوچیک من خوش اومدین من سعی میکنم مطالب جالب و به درد بخوری رو براتون بزارم . راستی شما میتونین به عنوان تشکر نظر برام بزارید دستتون درد نکنه!! درضمن اگه پیشنهادی داشتید و یا مشکلی پیش اومد حتما تو بخش نظرات بهم اطلاع بدید.

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اون الان حالش خوبه

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اون الان حالش خوبه

Amir Tataloo   Oon Alan Halesh Khoobe دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام اون الان حالش خوبه

لینک دانلود

  • مجید خاتمی

نظرات  (۹)

عالیییییییییییییییییییییییه
کاراتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد.
پاسخ:
خواهش میکنم نظر لطفتونه.
 بازم سر بزنید خوشحال میشم
 سکوت من ھیجگاہ نشانه ی رضایتم نبود
من اگر راضی باشم .:میخندم
روزی فرشته ای سرنوشت ها رو میخوند
به سرنوشت من که رسید
لحظاتی ماند و با تعجب مرا نگاه کرد
بعد با خنده گفت:
روزهای خوشت کجاست
دیگـه گـذشـتـ اوטن وقتآیـی کـه آدمهـآ هَـمدیـگَـرو دور میـزدَن
حآلآ دیـگـه از روی هَم
رد
مـیشَــن . .
آدم ها دروغ نمیگن
اگه چیزی میگن صرفا احساسشان در همان لحظه است...
نباید روش حساب کرد
باز باران، با ترانه، می خورد بر بام خانه...
خانه ام کو؟
خانه ات کو؟
آن دل دیوانه ات کو؟
روزهای کودکی کو؟
فصل خوب سادگی کو؟
یادت آید روزباران،گردش یک روز دیرین؟
پس چه شد دیگر،کجارفت؟
خاطرات خوب و رنگین،
در پس آن کوی بن بست،
در دل تو،آرزو هست؟
کودک خوشحال دیروز؟
غرق در غم های امروز،
یاد باران رفته از یاد،
آرزوها رفته برباد...
می گویند:
خوش به حالت!
از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!
نمی دانند بعضی دردها
کمر خم می کنند، نه ابرو…!
دل استــ دیگر خسته میشود …
بی حوصله میشــود …
از روزگار از آدمـــــــها از خــودشـــــ
از این قابــها , از اثباتــ , از تـــــوضیــح
از کلماتــــی که رابـــطه ها را به گند میکشـــد!!!!
دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟گفت نه .

گفت دوستم داری؟گفت نوچ

گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟ گفت اصلا

دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت:پسره بغلش کرد گفت:تو خوشگل نیستی

زیبا ترین هستی.تورودوست ندارم چون عاشقتم.

اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم می میرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی